Tilfredshedsundersøgelse

Tilfredshedsundersøgelse for alle pengene

Der kan være gode optimeringsmuligheder ved at udføre løbende tilfredshedsundersøgelse af både kunder og medarbejdere. Er såvel kunder som medarbejdere tilfredse i en virksomhed – skabes ofte en synergi og en afsmittende effekt, hvilket kan trække begge parter yderligere op og i sidste ende skaber det resultater på bundlinjen. Tilfredshedsundersøgelser er specielt velegnede til servicevirksomheder, men kan naturligvis også bruges i mange andre typer af virksomheder – om ikke så alene i den del af virksomheden, som har daglig kundekontakt.

Intelligent Wifi-system til restauranter og caféer

Langt de fleste mennesker anvender i stor stil enten mobil eller tablet i det daglige og specielt særligt i forbindelse med sociale begivenheder og sammenkomster. Det er derfor ikke unaturligt, at de fleste under et besøg i en café eller en restaurant forventer, at der et intelligent wifi system til deres rådighed. Du kan hos denne virksomhed blive køreklar med et opstartstilbud på intelligent wifi, der i langt de fleste tilfælde ville kunne tilfredsstille selv de mest kræsne gæster. Systemet er stort set usynligt og tillader op mod 50 brugere på samme tid og fungerer såvel inden dørs som udendørs – helt op til 20-50 meter. Læs mere om hvordan det intelligente wifi-system fungerer her.